אחריות
חברת “שוחט סל המוסיקה” מחוייבת לעשות את מירב המאמצים להעניק שירות מהיר ואדיב לשביעות רצונם של לקוחותינו.
לשירות לקוחות ולתמיכה ניתן לפנות בימים א´-ה´ בין השעות 9:00-16:00 לטלפון 04-8662003
אחריות
חברת “שוחט סל המוסיקה” היא היחידה בישראל המעניקה אחריות לשנתיים על מוצרי SENNHEISER.
אנחנו מחזיקים במלאי נרחב של חלפים לאוזניות, כחלק מרמת השירות הגבוהה שלנו.
רוב מוצרי SENNHEISER מגיעים עם שנתיים אחריות בכפוף לתעודת האחריות.
אחריות לאוזניות שנקנו בישראל
על מנת להפעיל אחריות לאוזניות שנקנו בישראל יש להמציא לנו חשבונית קניה מבית העסק בישראל.
האחריות היא לשנתיים מתאריך הקניה המצויין על החשבונית
אין אחריות על נזק פיזי או שבר באוזניה (בהתאם לתנאי האחריות)
ניקוי שעווה באוזניות In Ear אינו תחת אחריות ויחויב בתשלום של 60 ש”ח
אחריות לאוזניות Sennheiser שנקנו בחו”ל
על מנת להפעיל אחריות לאוזניות סנהייזר שנקנו בחו”ל (ממשווק מורשה של סנהייזר בלבד) יש להמציא לנו:
עד סכום $75 – חשבונית קניה
מעל $75 – חשבונית קניה + אישור על תשלום מע”מ כחוק (ראה הוראת חוק באתר המכס)
מעל $500 – חשבונית קניה + אישור על תשלום מע”מ,מכס ומס קניה (אם חלים)
ללא המסמכים הנ”ל לא נוכל להעניק אחריות לאוזניות שנקנו מחוץ לישראל.
אוזניות שלא עומדות בתנאי האחריות
במידה והאוזניות שברשותכם לא עומדות בתנאי האחריות אנחנו נשתדל לעזור ככל שניתן.
שרות זה מלווה בתשלום בהתאם לאפיון הבעיה.
עלות בדיקה ואיפיון התקלה - 120 ש"ח (במידה ויאושר טיפול בתשלום ע"י הלקוח, לא יגבה תשלום על הבדיקה)
עלויות משלוח באחריות הלקוח.
נקודות שירות:
נשר – מעבדה ראשית – דרך בר יהודה 52 נשר (החרושת 14 ב-WAZE).
אם שולחים בדואר, נא לשלוח בדואר רשום בלבד לתא דואר 502.
עלות המשלוח חזרה היא על חשבון הלקוח.
בנקודות שירות הבאות ניתן להשאיר או לאסוף את המוצר בלבד:
נקודת שרות חדשה בתל אביב
תל אביב – “עולם המוסיקה” ברחוב אלנבי 94 תל אביב 03-5605876 * - יש להגיע עם חשבונית קניה מודפסת.
ירושלים – “לידר מחשבים" - בן יהודה 36 ירושלים 054-2100500
אילת – “אילת מיוזיק דיפו” – האומן 10 אילת 08-6301500 *
* בנקודות שירות אלו ניתן לרכוש אביזרים נילווים כגון כבלים, ספוגיות, מתאמים וכולי.
שאר חלקי הארץ:
– השארה לאיסוף בחנות ממנה נקנתה האוזניה (אפשרי בחלק מהחנויות).